Home Technologie Comarch: Nowe centrum danych w Phoenix – EDI rozwiązania dla przyszłości

Comarch: Nowe centrum danych w Phoenix – EDI rozwiązania dla przyszłości

by Wiadomości Kraków
0 comment

Kupując używane auto, powinniśmy wziąć pod uwagę wszystkie czynniki, jak budżet, przebieg, typ, historię i stan techniczny. Jednak, czy zastanawiamy się, jak długo będzie ono służyło nam w mieście, w tym w obszarach ograniczeń emisji? Coraz więcej miast wprowadza strefy czystego transportu, a od 1 lipca 2024 r. także Warszawa i Kraków. Dlatego też, specjaliści z autobaza.pl radzą, aby dokonać świadomego wyboru pojazdu z drugiej ręki.

Comarch, światowy lider w dziedzinie rozwiązań EDI (elektronicznej wymiany danych) i programów do e-faktur, poinformowała o otwarciu swojego pierwszego centrum danych w Ameryce Północnej. Innowacyjna infrastruktura usytuowana w Mesa, stanie Arizona, została zaprojektowana zgodnie z wysokimi standardami bezpieczeństwa i niezawodności, aby zaspokajać wzrastające zapotrzebowanie na usługi w chmurze oraz specjalistyczne usługi centrów danych. Całodobowy i całoroczny monitoring, wspierany przez systemy zasilania i chłodzenia na poziomie Tier III, zapewnia wyjątkowo niskie ryzyko przerw w działaniu usług.

Comarch wprowadza nową platformę chmurową, którą codziennie wykorzystuje 450 tys. użytkowników, przesyłając za jej pośrednictwem rocznie aż 650 mln dokumentów. To ogromna przewaga dla firmy w dostarczaniu usług wymiany danych klientom w Ameryce Północnej.

Dzięki możliwości wymiany informacji za pośrednictwem własnego systemu elektronicznego, firma będzie mogła zagwarantować większą elastyczność w zakresie ustalania warunków SLA oraz zapewnić bezpieczeństwo danych klientów. Ponadto, scentralizowana platforma Comarch umożliwi spółkom z Ameryki Północnej mającym oddziały zagraniczne prawidłowe przestrzeganie coraz większej ilości przepisów związanych z e-fakturami.

Nowe centrum danych oferuje zarówno usługi zarządzane, hosting w chmurze, kolokację, odtwarzanie awaryjne, jak i tworzenie kopii zapasowych danych. Bez względu na to, jak duża jest firma, klienci mogą liczyć na szybki i niezawodny dostęp do swoich danych i łatwość przesyłania ich do innych firm, dzięki specjalnym pomieszczeniom MMR (Meet-Me Rooms).

Inwestycja warte 26 milionów USD pozwoliła spółce Comarch na rozszerzenie swojego zasięgu na 92 oddziały w czterech kontynentach. Dzięki temu przedsiębiorstwa w sieci Comarch oraz klienci będą mieli dostęp do szerszych i bardziej zintegrowanych rozwiązań IT obejmujących m.in. infrastrukturę centrum, usługi zarządzane oraz dostosowane aplikacje. Kompleksowość oferty Comarch umożliwia integrację i optymalizację pionowych procesów, zapewniając jednocześnie spełnienie indywidualnych wymagań klientów.

Nasza decyzja o otwarciu nowego centrum danych w Phoenix to kolejny krok w realizacji naszej globalnej strategii. Dostarczane przez nas rozwiązania IT pozwalają klientom z różnych branż na optymalizację zarządzania danymi oraz korzystanie z najnowocześniejszych technologii.

Od samego początku Comarch szczycił się dostarczaniem innowacyjnych rozwiązań, które rozwiązywały problemy biznesowe przedsiębiorstw i tworzyły z nimi trwałe relacje. Przez ponad 25 lat firma zdobyła wiele prestiżowych nagród i została uznana za lidera w swojej branży. Comarch opracowała ponad 20 autorskich produktów, które zapewniają jakość, niezawodność i elastyczność potrzebnych w zarządzaniu biznesem.

Comarch to globalny dostawca rozwiązań informatycznych, który powstał w 1993 r. z myślą o usprawnieniu procesów operacyjnych i biznesowych. Firma zatrudnia ponad 7 tys. pracowników i wykorzystuje ich umiejętności i wiedzę w dążeniu do globalnego sukcesu. Przez ponad 25 lat Comarch stała się liderem w branży, zdobywając wiele prestiżowych nagród i tworząc ponad 20 autorskich produktów, które zapewniają wysoką jakość, niezawodność i elastyczność potrzebnych w zarządzaniu biznesem.

Comarch zasłynęło ze swoich innowacyjnych rozwiązań, które pomagały rozwiązywać problemy biznesowe i budować trwałe relacje z klientami. Przez lata firma pracowała nad udoskonalaniem swoich usług i produktów, aby sprostać potrzebom przedsiębiorców i wspierać ich dążenia do zwiększenia zysków i wzrostu.


Pochodzenie informacji: pap-mediaroom.pl

You may also like

Wykorzystujemy pliki cookies.    Polityka Prywatności    Informacje o cookies
AKCEPTUJĘ