W dziale Application Management przyjmiemy do pracy osoby gotowe do rozpoczęcia lub rozwoju kariery na pograniczu IT i biznesu, otwarte na wyzwania związane z kontaktem z rozbudowanymi systemami informatycznymi i klientami z wielu rejonów świata.
W ramach długoterminowych, partnerskich umów, kompleksowo utrzymujemy dla operatorów systemy klasy BSS (Business Support Systems), które wspierają szereg ich procesów biznesowych.
Współpracując z nami masz okazję wspierać rozwiązania dla największych operatorów telekomunikacyjnych z kilkunastu krajów, głównie z Europy Zachodniej, Skandynawii, Bliskiego Wschodu i Ameryki Łacińskiej.
Nasze aplikacje używają najnowszych technologii z zakresu CI/CD, Cloud, międzynarodowych standardów API (TMF), oraz są wspierane przez znane na całym świecie komponenty firm trzecich, takie NGinx, ElasticSearch, czy RabbitMQ.
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe (informatyka, matematyka, ekonometria oraz pokrewne)
- Doświadczenie w pracy w dziale wsparcia (2-3 linia) lub innym dziale technicznym w branży IT
- Dobra znajomość:
- relacyjnych baz danych i języka SQL oraz podstaw programowania w oparciu o dowolny język
- środowiska Linux i języka powłoki Bash
- Praktyczna znajomość technologii JSON, płynność w używaniu REST API
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Język angielski na poziomie minimum B2
- Otwartość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, dyspozycyjność
- Wysoka kultura osobista
- Dodatkowymi atutami będą:
- Znajomość Oracle/PostrgeSQL Database, dobrych praktyk ITIL oraz rozwiązań kontenerowych
- Wiedza biznesowa w dziedzinie telekomunikacji
- Doświadczenie w pracy z systemami billingowymi i/lub systemami CRM w obszarze wsparcia/rozwoju dla operatorów telekomunikacyjnych
- Znajomość drugiego języka obcego (szczególnie niemiecki, hiszpański, francuski)
TWOJE ZADANIA
- Zwiększanie jakości oprogramowania Comarch, przez proaktywne statystyczne analizy grup incydentów oraz rejestrację problemów
- Efektywne procesowanie problemów wraz z architektami systemowymi, R&D i zespołami wsparcia w celu zaimplementowania i dostarczenia rozwiązania na środowisko produkcyjne klienta.
- Redukowanie liczby krytycznych błędów, przez przeprowadzanie analiz przyczyn dla najbardziej poważnych incydentów.
- Implementacja i usprawnianie sensorów monitoringu oraz ich opisów w celu redukowania potrzebnej pracy do ich obsłużenia w innych zespołach wsparcia.
- Sterowanie inicjatywami Ciągłego Usprawniania w ramach Business Unitu Support & Managed Services
- Wsparcie dla pozostałych pracowników Business Unitu realizujących krytyczne procesy biznesowe w imieniu klientów
- Aktywne uczestnictwo w ciągłym podnoszeniu dojrzałości usług i komfortu pracy w zespole
DLA CIEBIE
- Zdobycie i poszerzenie wiedzy oraz doświadczenia dzięki współpracy z doświadczonymi ekspertami branży IT
- Kultura pracy nastawiona na współpracę i wzajemną pomoc
- Indywidualnie dopasowany plan szkoleń (wewnętrznych i zewnętrznych)
- Po okresie wdrożenia możliwość pracy w systemie hybrydowym (60% praca z biura, 40% praca zdalna)
- Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
- Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
- Karnety na całą rundę piłkarskiej ekstraklasy dla fanów Cracovii i ich rodzin
- Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking
—
Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do aplikacji poprzez formularz: https://kariera.comarch.pl/praca/technical-bss-support-engineer/
Ogłoszenie o pracę pochodzi z: https://jobtime.pl/praca/122388/Technical-BSS-Support-Engineer.html