Sieć franczyzowa Odido rośnie w siłę

26 października MAKRO Polska obchodziła otwarcie pięćsetnego sklepu w ramach sieci Odido w formule Elevate. Nowa placówka znajduje się w Bieńkówce, województwo małopolskie, niedaleko Krakowa, i jest prowadzona przez Natalię i Karola Jończyków.

Rozważ dołączenie do naszej sieci franczyzowej, gdzie otrzymasz wsparcie doświadczonego zespołu otwarciowego, dedykowanych przedstawicieli handlowych oraz dostęp do szerokiej gamy produktów marki własnej MAKRO.

Odido’s growing franchise interest among store owners is confirmed by the fact that on October 26th, the five hundredth location joined the network in a new family-friendly format. The store, with a floor area of nearly 76 square meters, is located in the town of Bieńkówka, about 50 kilometers from Krakow. The store features a food zone where customers can enjoy delicious Rioba coffee and grab a hot dog or a zapiekanka.

„W naszej miejscowości jest mała liczba lokalnych placówek, dlatego jednym z pierwszych pomysłów na zagospodarowanie nowego budynku był sklep spożywczy” – mówią państwo Jończyk. „Podjęliśmy współpracę z Odido ze względu na miękką franczyzę, na której zależało nam najbardziej. Jesteśmy właścicielami sklepu i cenimy sobie niezależność, jaką daje nam sieć. Możemy jednak liczyć na wsparcie ze strony dedykowanego przedstawiciela handlowego, którego pomoc jest nieoceniona” – dodają.

26 października MAKRO Polska świętowała dołączenie pięćsetnego sklepu do sieci Odido w formule Elevate. Placówka znajduje się miejscowości Bieńkówka w województwie małopolskim, blisko 50 kilometrów od Krakowa. Prowadzą ją państwo Natalia i Karol Jończyk.

Atrakcyjna oferta franczyzy miękkiej, wsparcie doświadczonego zespołu otwarciowego i dedykowanych przedstawicieli handlowych oraz dostęp do szerokiego wachlarza produktów marki własnej MAKRO to tylko kilka korzyści płynących z dołączenia do sieci pod zielono-pomarańczowym szyldem.

„Cieszymy się, że nasza oferta przyciąga coraz większą liczbę franczyzobiorców” – mówi Łukasz Terelak, starszy kierownik ds. Handlu w MAKRO Polska. „Szczególnie ważne jest dla nas stałe podnoszenie jakości sklepów, dlatego stale obserwujemy trendy rynkowe i oferujemy szeroki zakres wsparcia dla franczyzobiorców w postaci profesjonalnego doradztwa, jak i materiałów promocyjnych” – dodaje.

Sieć ODIDO to jeden z wiodących graczy na rynku franczyzowych sklepów spożywczych w Polsce. Skierowana jest do lokalnych przedsiębiorców, którzy poszukują partnera wspierającego ich w prowadzeniu biznesu, jednocześnie zachowując niezależność. Nowy format ODIDO to połączenie tradycyjnego lokalnego sklepu spożywczego z innowacyjnymi rozwiązaniami, które odpowiadają na potrzeby współczesnego klienta.


Treść pochodzi z serwisu: pap-mediaroom.pl

Related posts

Stanowisko POPiHN oraz PIPP ws. nocnej prohibicji na stacjach paliw

MI: Griffin 200 andndash; polska technologia na krajowych i europejskich szlakach (komunikat)

Francja wykonuje ruch w kierunku obowiązkowego e-fakturowania – Comarch uzyskuje certyfikat PDP