DESTIGO HOTELS – nowa polska marka hotelowa i sieć hotelowa

Grupa Dobry Hotel wprowadza na rynek swoją nową markę hoteli i obiektów – Destigo Hotels, w ramach procesu całościowego rebrandingu. Nowa marka i identyfikacja wizualna odzwierciedlają walory i potencjał zarządzanych przez Dobry Hotel obiektów, jednocześnie stanowiąc element planowanej ekspansji zagranicznej firmy.

„Jestem dumny, że dziś mogę oficjalnie ogłosić naszą nową markę – DESTIGO HOTELS. Wprowadzenie jej na polski rynek to świadoma i przemyślna decyzja. Nowa tożsamość grupy odzwierciedla to, co stanowi jej DNA – atrakcyjność oferty, dbałość o każdy szczegół, jakość obsługi i komfort pobytu. To wreszcie odpowiedź na potrzeby Gości, których celem i miejscem podroży jest nie tyle dobre, co wyjątkowe miejsce. W portfolio naszej Grupy – dotychczas funkcjonującej pod nazwą Dobry Hotel, dziś Destigo Hotels – są unikalne, także luksusowe hotele. I między innymi ten fakt skłonił nas do zmiany nazwy, a jednocześnie wprowadzenia marki konsumenckiej identyfikującej nas w Polsce i za granicą” – mówi Leszek Mięczkowski, prezes zarządu i właściciel Grupy Dobry Hotel.

„Jeszcze trzy lata temu Grupa Dobry Hotel zarządzała 11 hotelami – dziś to już 23 obiekty, w tym hotele o unikalnych walorach historycznych, architektonicznych i światowym poziomie designu. Konieczne zatem stało się stworzenie nowego wizerunku Grupy, który oddawać będzie wyjątkowość naszej oferty. Zdecydowaliśmy się na niezwykle ambitny projekt całościowej zmiany, obejmującej stworzenie nowej marki wraz z komplementarnym systemem identyfikacji wizualnej, odpowiadającej światowym trendom i poziomowi marek globalnych. Zmiany obejmą szeroki obszar komunikacji – od nowych logotypów większości naszych hoteli, przez nowe serwisy internetowe, materiały graficzne, komunikację digital, oznakowanie budynków, aż po zmianę nazwy i identyfikacji naszego programu lojalnościowego, który funkcjonować będzie pod nazwą Destigo More” – mówi Marzena Szawarska-Niczko, dyrektor marketingu w Grupie Dobry Hotel.

Prace nad projektem trwały dłużej niż dwa lata, zaczęły się od dokładnej analizy, wewnętrznych konsultacji, warsztatów i badań rynku.

„Każda podróż to opowieść”

Wraz z wprowadzeniem marki firma prezentuje nowy slogan – „Każda podróż to opowieść”. To odzwierciedlenie wartości Destigo Hotels – różnorodnej oferty, interesujących lokalizacji, artystycznych hoteli i kuchni, która opowiada historię miejsca poprzez smaki.

„Często spotykamy się z przekazem, że w hotelu Gość powinien poczuć się jak w domu. My uważamy inaczej – chcemy, by wizyta w naszych hotelach była właśnie oderwaniem od codzienności, inspirowała, dostarczała zupełnie nowch emocji, związanych również z odkrywaniem historii regionu, miasta, a nawet samego hotelu. Znak w logo Destigo składa się z czterech liter D skierowanych w różnych kierunkach, tworzących nasyconą kolorem i odcieniami pomarańczu rozetę – oddaje to charakter naszego portfolio, obiektów położonych w najbardziej atrakcyjnych miejscach w Polsce, oryginalnych, z ciekawą historią, jak mieszczący się w budynku dawnego Pałacu Leipzigera Hotel Altus Palace we Wrocławiu, czy nasze hotele na Starym Mieście w Krakowie – H15 Luxury Palace w dawnym pałacu Lubomirskich i H15 Hotel Francuski, w którym ponad 100 lat temu powstał Polski Komitet Olimpijski. Tak więc nie tylko gościmy, ale też goszcząc opowiadamy ciekawe historie i budujemy nowe – w pamięci naszych Gości” – mówi Marzena Szawarska-Niczko.

„Dogłębne zrozumienie przez zespół Dragon Rouge naszych oczekiwań, doświadczenie projektowe, poziom kreacji i elastyczność na każdym etapie współpracy zaowocowała stworzeniem zupełnie nowej jakości przekazu. Jestem przekonana, że dzięki niej zrealizujemy główny cel tej zmiany – zbudujemy wartość i świadomość marki wśród naszych Gości, zarówno polskich, jak i zagranicznych” – dodaje Marzena Szawarska – Niczko.

Dragon Rouge, międzynarodowa agencja strategiczno-brandingowa, jest odpowiedzialna za koncept kreatywny i zdobyła wiele nagród za projekty brandingowe w Polsce i na świecie.

20 lat doświadczenia

Destigo Hotels, dawniej znana jako Grupa Dobry Hotel, specjalizuje się w zarządzaniu obiektami hotelowymi i gastronomicznymi. Firma powstała 15 kwietnia 2004 roku i zaczynała od zarządzania niewielkimi obiektami hotelowymi w Trójmieście. Obecnie jest dynamicznie rozwijającą się polską grupą hotelową.

„Swoje działania koncentrujemy na umocnieniu pozycji firmy na rynku oraz zwiększeniu portfolio zarządzanych obiektów. Z zaangażowaniem rozwijamy Grupę dbając o komfort naszych Gości oraz naszych Partnerów i Inwestorów. Zaufali nam właściciele nieruchomości zlokalizowanych w prestiżowych miejscach Polski, powierzając nam prowadzenie swojego biznesu. Mamy silną pozycję na rynku, ale jestem przekonany, że nie powiedzieliśmy ostatniego słowa. Dziękuję wszystkim naszym Partnerom za zaufanie, a Pracownikom za budowanie nowego rozdziału w naszej historii – od dziś pod brandem Destigo, a jednocześnie własnego miejsca pracy” – podkreśla Leszek Mięczkowski, prezes zarządu i właściciel grupy Dobry Hotel.

Destigo Hotels ma obecnie 23 obiekty w popularnych regionach turystycznych i biznesowych Polski, takich jak Trójmiasto, Jastarnia, Mikołajki, Kołobrzeg, Poznań, Wrocław, Warszawa, Kraków i Zakopane. Grupa planuje także dalszy rozwój i otwarcie nowych obiektów. Wyróżniają ją różnorodność oferty, od hoteli miejskich z salami konferencyjnymi po kameralne hotele butikowe, a także luksusowe i rodzinne ośrodki resortowe z zapleczem SPA&Wellness.

Grupa koncentruje się na promowaniu i rozwijaniu swojej marki, jednocześnie nawiązując współpracę z globalnymi sieciami hotelowymi poprzez umowy franczyzowe, takimi jak Hyatt, Marriott i Wyndham.


Źródło dystrybucji: pap-mediaroom.pl

Related posts

Forum AI jednym z najważniejszych wydarzeń Forum Ekonomicznego w Karpaczu

Alior Bank SA zaprasza do Strefy Chill podczas „WODECKI TWIST Festiwal 2024” w Krakowie

EKG 2024: Polska potrzebuje nowej strategii cyfryzacji szytej na miarę