Chcesz rozwijać swoje umiejętności na styku marketingu i sprzedaży? Jesteś osobą świetnie zorganizowaną i lubiącą kontakt z klientem? Jeśli tak, to dołącz do zespołu specjalistów Comarch! Czeka na Ciebie świetny zespół, stabilne zatrudnienie oraz praca pełna wyzwań.
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne, techniczne lub pokrewne
- Znajomość procesów sprzedaży
- Doświadczenie w:
- kontaktach z klientem
- pracy z systemem CRM
- Znajomość MS Excel
- Dobra znajomość języka angielskiego (bieżąca współpraca z oddziałami zagranicznymi)
TWOJE ZADANIA
- Obsługa zapytań przychodzących (telefonicznych, mailowych) w ramach oferty handlowej Comarch
- Badanie potrzeb i przekazywanie klientów zainteresowanych ofertą do oddziałów handlowych
- Telefoniczne pozyskiwanie klientów podczas akcji wychodzących
- Ewidencjonowanie działań handlowo – marketingowych w systemie CRM
- Przygotowanie baz danych do prowadzenia działań marketingowo – handlowych
- Wprowadzanie danych i ich aktualizacja w ramach bazy kontrahentów w systemie CRM
- Uczestniczenie w projektach usprawnień procesów marketingowo – sprzedażowych
DLA CIEBIE
- Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
- Współpraca z doświadczonymi specjalistami
- Prywatna opieka medyczna (również dla członków rodziny)
- Indywidualny program rozwoju pracownika wraz z planem szkoleń
- Nowe wyzwania wspierające rozwój zawodowy i podnoszące kwalifikacje
- Praca na pełen etat w przyjaznej atmosferze
- Dostęp do obiektów sportowych i rekreacyjnych
- Spotkania integracyjne
Aplikacja przez formularz dostępny na stronie oferty:
https://kariera.comarch.pl/praca/specjalista-ds-wsparcia-sprzedazy-1651/
Źródłowe ogłoszenie: https://jobtime.pl/praca/117659/Specjalista-ds-wsparcia-sprzedazy.html