Comarch ERP jest wiodącym polskim producentem oprogramowania dla firm, znanym z tworzenia innowacyjnych rozwiązań, które usprawniają codzienne procesy biznesowe w firmach naszych klientów.
Obecnie szukamy osoby na stanowisko specjalisty ds. marketingu internetowego, który będzie odpowiedzialny za tworzenie kampanii Google Ads i Facebook Ads i pełne zarządzanie nimi.
W naszym zespole stawiamy na rozwój i ciągłe zdobywanie wiedzy, dlatego jeśli jesteś osobą zainteresowaną nowinkami w dziedzinie marketingu internetowego, z chęcią się uczysz i jesteś gotów podjąć wyzwanie, to jest to idealne miejsce dla Ciebie. Nie wymagamy wieloletniego doświadczenia, ale z pewnością docenimy Twoją znajomość narzędzi Google Ads i Facebook Ads, jak również zrozumienie specyfiki marketingu w mediach społecznościowych.
PROFIL PRACOWNIKA
- Wykształcenie wyższe
- Dobra i praktyczna znajomość możliwości i funkcjonalności systemu Google Ads i Facebook Ads
- Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania projektami oraz budżetami
- Kreatywne i zróżnicowane podejście do realizowanych kampanii
- Znajomość języka angielskiego
- Doświadczenie w reklamie B2B lub w branży IT będzie dużym atutem
TWOJE ZADANIA
- Tworzenie, zarządzanie, optymalizacja kampaniami Google Ads, Facebook Ads oraz LinkedIn Ads
- Aktywne wykorzystywanie możliwości ww. platform, pozwalające na maksymalne dotarcie do sprecyzowanych klientów B2B
- Stały rozwój kampanii w oparciu o cele biznesowe (generowanie leadów)
- Optymalizacja i raportowanie z wykorzystaniem Google Analytics oraz Google Tag Manager
- Planowanie i wcielanie taktyk kampanii płatnych w oparciu o określony budżet, harmonogram i cele kampanii
- Tworzenie raportów z kampanii rekamowych
- Analiza danych z wykorzystaniem Google Looker Studio, GA4, dane w systemach reklamowych Google Ads i Facebook Ads Manager
- Śledzenie nowych rozwiązań w dziedzinie digital marketing oraz systematyczne wdrażanie ich do aktualnych prowadzonych działań
DLA CIEBIE
- Różnorodne projekty i wyzwania dające możliwość rozwoju zawodowego
- Szereg intensywnych szkoleń produktowych, współpracę z opiekunem z Google
- Umowa o pracę i stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
- Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
- Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna, z basenem i siłownia, a także stołówka
- Karnety na całą rundę piłkarskiej ekstraklasy dla fanów Cracovii i ich rodzin, a także wejściówki na lodowisko
- Ciekawe zadania związane z najnowszymi technologiami i rozwiązania IT
- Praca w modelu hybrydowym (po okresie wdrożenia)
- Elastyczne godziny pracy
- Brak dress code’u
- Kameralne pokoje, aneksy kuchenne z kawą i herbatą
- Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking
Aplikacja przez formularz dostępny na stronie oferty:
https://kariera.comarch.pl/praca/specjalista-ds-marketingu-internetowego-1551/
Źródłowe ogłoszenie o pracę: https://jobtime.pl/praca/112872/Specjalista-ds-marketingu-internetowego.html